GREEN DAY NE CONDUCE IN CULISELE 'AMERICAN IDIOT' PRIN DOCUMENTARUL 'HEART LIKE A GRENADE'

Evaluare utilizator: 0 / 5

Steluță inactivăSteluță inactivăSteluță inactivăSteluță inactivăSteluță inactivă
 

In ziua in care a avut premiera mondiala, in cadrul celei de-a 38-a editiii a Mill Valley Film Festival, formatia Green Day a anuntat colaborarea cu Abramorama, Reprise Records si Vimeo pentru distributia documentarului “Heart Like a Grenade”, o privire fara precedent in

culisele procesul de concepere si inregistrare a deja legendarului album „American Idiot”. Abromorama a lansat filmul in SUA in nu mai putin de 135 de cinematografe din 15 octombrie, iar pe 16 octombrie a aparut un material inedit pe Vimeo On Demand. Pe 11 noiembrie filmul va putea fi vazut in cinematografele din mai multe tari inclusiv Australia, Canada, Cehia, Germania, Italia, Japonia, Letonia, Mexic, Noua Zeelanda, Rusia, Spania, Regatul Unit si Uruguay. DVD-ul va putea fi achizitonat incepand cu 13 noiembrie. “Nu ne vine sa credem ca a fost inregistrat in urma cu un deceniu. Nu ne inchipuiam ca urma sa fie doar inceputul aventurii prin care avea sa treaca acest album”, a declarat Billie Joe Armstrong. Surprins pe camera de catre regizorul John Roecker, “Heart Like a Hand Grenade” a fost considerat de catre multi, “un film pierdut”. Dupa mai bine de 10 de ani de la lansarea lui „American Idiot”, formatia prezinta aceasta capsula rock a timpului care ne conduce in interiorul compunerii si inregistrarii operei castigatoare a trofeului Grammy. “American Idiot” a obtinut multiple discuri de platina la nivel mondial si a devenit si un show incununat de succes pe Broadway. Sentimentele care predomina aceasta privire in trecut este nostalgica, dar si perspicace, trupa stiind ca a pus la cale un material bun, dar nu stia cat avea sa fie de bun. Din partea Abramorama, Karol Martesko-Fenster si Evan Saxon au declarat: “Suntem incantati sa lucram direct cu Green Day si sa colaboram cu partenerii nostri pentru a oferi acest superb film regizat de John Roecker fanilor loiali care au asteptat mai mult de un deceniu sa experimenteze emotia producerii discului care avea sa schimbe regulile jocului – „American idiot”.

hipnotyka                          logo malibu footer                        Logo Kiss FM                         logo player                        logo polivalenta